/ TransIP support

Hoe kunnen wij je helpen?

/ Knowledge Base

In onze uitgebreide Knowledge Base vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Kom je er niet uit, schakel dan onze specialisten in!

/ Onze specialisten

Ben je al klant bij ons en vind je het antwoord op je vraag niet in onze Knowledge Base, dan staan onze Support Heroes via het controlepaneel voor je klaar. Zij helpen je om een expert te worden in het gebruik van onze producten en diensten. Onze helden hebben nooit direct toegang tot jouw diensten en kunnen je diensten dus niet voor je configureren.

Je kunt tijdens onze openingstijden binnen een uur een reactie verwachten via ons berichtensysteem. Onze supportafdeling is niet telefonisch bereikbaar.

Ben je nog geen klant en heb je algemene vragen over onze diensten? Stuur dan een bericht naar sales@transip.be en je krijgt dezelfde dag nog een reactie.

Maandag tot en met vrijdag

Op weekdagen staat ons supportteam tussen 8:00 - 0:00 uur voor je klaar.

Je ontvangt binnen 60 minuten antwoord van ons.

Zaterdag, zondag en feestdagen

In het weekend en op feestdagen staat ons supportteam tussen 09:00 - 19:00 uur voor je klaar.

Je ontvangt binnen 60 minuten antwoord van ons.

/ Adres

© OpenStreetMap contributors. Deze data is beschikbaar onder de Open Database License.

Kantoor TransIP
Vondellaan 47
2332 AA Leiden

KvK: 24345899 (Leiden)
btw: NL812334966B01

Het bovenstaande adres is geen bezoekadres en alleen op afspraak te betreden. Voor vragen over onze producten en diensten kan je ons bereiken via support@transip.be of je controlepaneel.

Misbruik rapporteren

Last van spam vanuit ons netwerk of houdt iemand zich niet aan de regels?

Laat het ons direct weten via abuse@transip.be.

Klacht melden

In het geval onze dienstverlening niet naar wens is gegaan, kan je dit via een officiële klacht aan ons kenbaar maken.

Wij komen de volgende werkdag na afronding van ons onderzoek bij je terug om het probleem naar wens op te lossen.

Storing melden

Het melden van een netwerkstoring kan door een mail te sturen naar storingmelden@transip.be. Er zijn wel enige voorwaarden verbonden aan het melden van een netwerkstoring.

Welke voorwaarden dit zijn, lees je hier.