Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Klacht indienen over spam of misbruik van een TransIP klant

Het is uiteraard verboden voor klanten van TransIP om spam te versturen via het TransIP netwerk of om de diensten van TransIP te gebruiken in verband met spam, phishing, fraude, hacking en dergelijke illegale zaken.

Wij willen je aanmoedigen om contact met ons op te nemen over alle vormen van misbruik vanaf het TransIP netwerk. Je kan je klacht per e-mail sturen naar abuse@transip.nl. Onze support afdeling zal de klacht dan in behandeling nemen en waar nodig maatregelen treffen.

Stuur bij het melden van e-mail misbruik of spam altijd de volledige mail-headers van het spambericht mee. Deze informatie is essentieel voor het instellen van een onderzoek.

Houd er rekening mee dat wij vanwege privacy je niet altijd kunnen meedelen welke actie en maatregelen wij ondernemen tegen de betreffende klant. Ook kan het zijn dat wij tijd nodig hebben voor nader onderzoek of juridisch overleg. Elke klacht wordt namelijk grondig onderzocht en we nemen dergelijke klachten zeker serieus.

Als er sprake is van een misdrijf, neem dan zo snel mogelijk contact op met de politie in je woonplaats. Je kan ons je proces-verbaal nummer doorgeven, zodat ook wij deze informatie kunnen gebruiken voor een eventuele aangifte.

Heb je een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op