Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Is support telefonisch bereikbaar?

TransIP leeft naar drie woorden: Make. Advanced. Simple. Woorden op basis waarvan we onze producten en dienstverlening vormgeven. Dit betekent dat we altijd kritisch kijken hoe we het nóg makkelijker en beter maken voor jou als klant.

In oktober 2017 hebben we daarom bewust de keuze gemaakt om geen telefonische support meer aan te bieden. We bieden uitsluitend support via ons controlepaneel en e-mail. Deze keuze is niet gemaakt omdat we je niet willen helpen; integendeel! Uit ervaring hebben we namelijk geleerd dat we je op deze manier het snelst helpen.

De focus op tekstberichten stelt ons in de gelegenheid om efficiënter om te gaan met onze tijd. Dit leidt tot een lagere responstijd: gedurende onze ruime openingstijden kan je binnen een uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Je krijgt onze antwoorden bovendien zwart-op-wit, zodat je ze altijd kunt nalezen en ons eraan kunt herinneren.

Daarnaast is je volledige contactgeschiedenis terug te vinden in je controlepaneel. Handig voor ons en voor jou. Je kunt op een later moment de draad weer oppakken en wij zien snel terug waar we gebleven waren.

Tot slot zijn we erop gericht om je een expert te maken in het gebruik van onze producten en diensten. Dankzij onze uitgebreide Knowledge Base die dagelijks wordt bijgehouden, vind je gemakkelijk zelf de antwoorden op je vragen.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op