Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Is support telefonisch bereikbaar?

TransIP leeft naar drie woorden: Make. Advanced. Simple. Woorden op basis waarvan we onze producten en dienstverlening vormgeven. Dit betekent dat we altijd kritisch kijken hoe we het nóg makkelijker en beter maken voor jou als klant.

In oktober 2017 hebben we daarom bewust de keuze gemaakt om geen telefonische support meer aan te bieden. We bieden uitsluitend support via ons controlepaneel en e-mail. Deze keuze is niet gemaakt omdat we je niet willen helpen; integendeel! Uit ervaring hebben we namelijk geleerd dat we je op deze manier het snelst helpen.

De focus op tekstberichten stelt ons in de gelegenheid om efficiënter om te gaan met onze tijd. Dit leidt tot een lagere responstijd: gedurende onze ruime openingstijden kan je binnen een uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Je krijgt onze antwoorden bovendien zwart-op-wit, zodat je ze altijd kunt nalezen en ons eraan kunt herinneren.

Daarnaast is je volledige contactgeschiedenis terug te vinden in je controlepaneel. Handig voor ons en voor jou. Je kunt op een later moment de draad weer oppakken en wij zien snel terug waar we gebleven waren.

Tot slot zijn we erop gericht om je een expert te maken in het gebruik van onze producten en diensten. Dankzij onze uitgebreide Knowledge Base die dagelijks wordt bijgehouden, vind je gemakkelijk zelf de antwoorden op je vragen.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
atease2023 15 november 2023 (#10558)

Beste

Ik ontvang geen mails. Waar kan dit aan liggen? Zelfs niet in jullie eigen webmail

0
pesta 20 oktober 2023 (#10477)

Beste ,

Ik kan geen uitgaande mail meer versturen via info@pestaofficial.nl

0
danny45 1 oktober 2023 (#10399)

@joymartis, zelfde probleem krijg vervolgens geen reactie

0
danny45 1 oktober 2023 (#10396)

Domein aangemaakt krijg geen mails binnen heb aangegeven account verwijderen geen reactie maar wel vervolgens een factuur sturen

0
dzdnsbeheer 22 september 2023 (#10360)

Control panel is nu offline. Ik moet NU een DNS change doorvoeren. Contact pagina is ook offline. Geen support/storingtelefoonnummer. Geen support/storing email te vinden. Wat moeten we nu?

Caspar Dekker Zevenhuizen

0
joymartis 14 september 2023 (#10327)

Ik hen nieuw account bij jezelf gemaakt en een andere wil verwijderen wegen type fout in de naam.

0
saskiabasten 24 augustus 2023 (#10246)

Leuk, maar jhammer dat je iedere keer enkele uren moet wachten op een vervolgvraag of incompleet antwoord vanuit jullie. En als je dan 3 vervolgvragen krijgt dan ben je dus gewoon een volle dag bezig om iets simpels te beantwoorden.

Die reactietijd moet echt omhoog. Dit is te frustrerend.

0
gijsbert1950 12 juni 2023 (#10027)

Ik heb per 1 juni 2023 mijn domijn bij u opgezegd zins 5 mei 2023 heb ik geen gebruik meer kunnen maken van u diensten. Ik heb vanaf deze datum ook geen mails meer kunnen ophalen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

0
drmelius 5 mei 2023 (#9865)

Een chatbox zou iets makkelijker zijn met email functie.

0
roostenbrug 6 april 2023 (#9775)

Lukt mij niet om te betalen..

'Browser blokkeert een verbinding naar een van onze betalingsverwerkers'. Krijg deze melding zowel in Chrome als in Duckduckgo.

Ik kan ook niet jullie klantenservice vinden, vandaar deze melding.

Groet, Remko Oostenbrug

0
trimessabv 4 april 2023 (#9763)

Beste,

Ik wil graag de admin wachtwoord weten voor onze Linux omgeving. Waar kan ik deze vinden?

Met vriendelijke groet,

0
trimessabv 4 april 2023 (#9760)

hallo, ik wil graag mijn admin wachtwoord voor Linux. Waar kan ik deze vinden?

Met vriendelijke groet,

0
13paul 30 maart 2023 (#9703)

Beste medewerkers,

Heb perongeluk een aankoop gedaan via jullie website waarbij ik dacht dat het een uitbreiding was voor mijn iCloud.

Ik zou dit graag terug willen draaien.

Met vriendelijke groet,

Paul Cornelisz

0
heerh 31 januari 2023 (#9469)

ik wil de gebruikersnaam van ons transip account aanpassen, waar doe ik dat?

0
talentsquare 12 december 2022 (#9188)

wat is jullie mailadres dan?

0
studiovandam 5 april 2022 (#7865)

Ja ik had dus een paar pre sales vragen. Maar toen kwam ik erachter dat ze dus niet telefonisch benaderbaar zijn, maar alleen via mail! Dit vind ik een slechte services en heeft mijn doen besluiten een andere hosting provider te zoeken. Helaas, ik had in het verleden erg goede ervaringen met TransIP.

0
simultime 14 februari 2022 (#7583)

Ik wil de website opheffen, maar mijn email en addressen behouden. Kan dat en hoe doe ik dat dan?

0
susannebuijtenhek 2 februari 2022 (#7484)

Sinds kort naar TransIP. Problemen en problemen met de server maar bovenal met de support via Email. Wat gaat dat enorm traag... Een vraag stellen, een klein uur wachten voor een vervolgvraag. Deze beantwoorden en dan weer een klein uur wachten. Erg slecht plan alleen via de email snelle vragen te doen

0
onorof 31 januari 2022 (#7421)

Goedemiddag team TranIP,

Per abuis is onze website (welstra.nl) verhuisd naar Microsoft. De bedoeling was om het MX record aan te passen, maar Microsoft software neemt daarbij het heft in handen.

Om hem terug te plaatsen: welk ip-adres moeten wij daarvoor hanteren?

Dank en groet, Frans

0
irenemissler 13 januari 2022 (#7264)

@wijmobiliteit, hetzelfde probleem hier. Overweeg om elders te gaan kijken. Heel slechte service.

0
irenemissler 13 januari 2022 (#7261)

Om sneller tot een oplossing te komen is telefonisch contact vaak wenselijk. Op dit moment zit er telkens 60 minuten tussen elk antwoord, waardoor het 'probleem' een dag duurt ipv enkele minuten.

Gezien ik nog geen webhosting heb kunnen aanschaffen (door bovenstaande) overweeg ik nu elders te gaan kijken.

Mvg Irene

0
dmsinsight 20 december 2021 (#7105)

Wil graag het pakket hosting pro afsluiten maar wilde weten of het mogelijk is dat ik mijn 2 domeinnamen die ik bij jullie al heb ook tegelijk kan gebruiken. Ik bedoel hiermee dat 1 adres .nl het hoofd adres is en dat .eu eigenlijk wordt doorgestuurd als men de .eu extentie gebruikt.

En kan ik niet in een keer betalen voor 1 jaar... het is een klein bedrag en dan is het maar meteen in een keer betaald.

Met vriendelijke groet,

Martin Helder

0
hetzilverhuys 27 november 2021 (#6922)

Goedenavond, ik ben CloudVPS klant en mijn VPS hangt. Normaal kon ik deze herstarten via interface.cloudvps.com. Maar dit lijkt veranderd te zijn. Kunnen jullie mij helpen?

0
thearganfarmer 27 september 2021 (#6580)

goedemiddag , ik will graag domein namen verhuizen van xs4all.nl naar Transip , kunnen jullie me helpen hoe ik dit moet doen ?

groet ,

Dennis van Kampen

0
dieuwke1 2 juni 2021 (#5926)

met leveranciers is het prettig telefonisch contact te hebben. alleen vraag ik mij af of dit mogelijk is bij transip? weet iemand een telefoonnummer?

2
ews 4 mei 2021 (#5761)

Fijn als je snel moet schakelen: 60 minuten wachten.

0
vanjoolingenbeheer 19 februari 2021 (#5392)

Ik wil telefonisch contact. Uw incassosysteem werkt uitermate slecht

0
wimvanveen1967 14 februari 2021 (#5364)

How can i connect my domainregistrations to one domainhost?

0
wimvanveen1967 14 februari 2021 (#5363)

Please help with my domainregistrations

0
wimvanveen1967 14 februari 2021 (#5362)

Ik wil mijn domeinnamen gaan kioppelen. Hoe werkt datt?

0
rtilburgs 7 december 2020 (#5107)

Hoe kan ik al mijn bestanden veilig stellen. Uw optie's werken niet, cq zijn voor mij niet te begrijpen. Heb nu voor de zekerheid mijn STACK map gerenamed.

0
marelles 3 december 2020 (#5093)

Goedemiddag,

Kan iemand aangeven waarom ik niet meer bij mijn website kan na terugzetten backup het gaat op website strikkies.nl

Groeten René

0
fsopslag 23 november 2020 (#5060)

Ik wil upgraden. Ik zie wel de moghelijkheid en acceptatie van de alhgemene voorwaarden; doch kan deze nergens vinden.

0
rentingamsterdam 16 november 2020 (#5039)

Ik probeer al meerdere malen dit account te beëindigen.word steeds niet op gereageerd. Wil het nu per direct beëindigen.

0
casanova 7 oktober 2020 (#4886)

@wijmobiliteit, in geval van nood kun je het beste 112 bellen... Mijn ervaring met transip is dat je meestal binnen 10 minuten al antwoord krijgt. En wat is nood? De wereld vergaat niet als alleen je site even plat ligt, toch?

5
wijmobiliteit 7 augustus 2020 (#4648)

Echt heel jammer dit! Sorry hoor, maar 60 minuten wachten voordat je eindelijk een "antwoord" krijgt is geen support in een nood situatie. Vooral niet als je hierna weer 30 minuten moet wachten voor een reactie op een vervolg vraag.. Een beller is altijd sneller! Communicatie via een slakke-post "mail systeem" levert alleen maar ruis en frustratie op.

O ja, ik heb een dislike gegeven aan dit artikel maar wordt geregistreerd als een like..

0
manifesto 12 juni 2020 (#4489)

Hallo, Een paar dagen geleden heb ik een website gemaakt bij Weebly. En vervolgens mijn dommeinnaam Ninahamburger.nl overgezet naar Weebly. Maar onder deze naam hangt nog een andere domeinnaam en website: www.academy.ninahamburger.nl. En sindsdien is deze uit de lucht. Ik kijk de melding: 404 pagina niet gevonden gelieve Url te controleren. Kunnen jullie mij verder helpen?

Bedankt! Groet, Nina

0
demiraytac 6 juni 2020 (#4465)

Ik heb een lock op mijn stack. ik kan de factuur niet betalen vanwege een blokkade op mijn rekening. deze is woensdag verholpen. is het mogelijk dat we een regeling treffen voor het openstaande bedrag? demiraytac.stackstorage.com

4
rebeccabraak 18 mei 2020 (#4418)

in nood is het wel handig dat je bereikbaar bent.. en niet 60min wachten...

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op