Feature Request overzicht

Feature request

Agenda functionaliteit bij transip email

Om het email adres, geregistreerd bij transip, te gebruiken als vervanging voor gmail, outlook, etc stel ik voor om een agenda functionaliteit in te bouwen in transip email. De agenda is te bereiken via het webportal en synchroniseert met outlook/thunderbird op desktop en mobiele email clients

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

1
mafepa50 13 november 2023 (#10546)

+1

Hoe kan het dat hier niet op gereageerd is? elke afspraak die ik krijg moet ik overzetten naar een andere kalender dit kan toch niet de bedoeling zijn? Graag een reactie en oppakken..

1
hanskrikhaar 8 november 2023 (#10534)

Agendafunctionaliteit ontbreekt en daar heb ik veel last van. Graag dit met prio oppakken. Alvast bedankt, Hans

1
thijsjuh92 25 oktober 2023 (#10489)

+1 snel toevoegen de agenda functionaliteit!!

Anno 2023 lijkt me dit zeker een must voor een mailclient

0
acbodde 23 oktober 2023 (#10483)

Eens. En ik kijk eveneens uit naar een reactie.

0
heldenuitdebijstand 17 oktober 2023 (#10468)

Tja, ik sluit me maar aan bij het legertje gebruikers die heeeeel graag een agendafunctionaliteit zouden willen zien bij TransIP. Ik heb er een hard hoofd in dat het gebeurt, aangezien er in dit topic ook geen reactie is van TransIP. zo jammer!

0
solmarketing 11 oktober 2023 (#10447)

Het kan toch niet waar zijn dat ik van provider moet wisselen om een agenda functionaliteit te hebben. Welke (eenvoudige) opties zijn er nu om afspraken te kunnen versturen vanuit iCal, Outlook of dergelijke, met een Transip email adres? Ik begrijp het niet nu.

0
gwessels 26 september 2023 (#10384)

Het zou inderdaad fijn zijn als een agenda gesynchroniseerd kan worden. Dat is toch wel een veel gestelde vraag wanneer een domein gehost staat met email.

0
cedexis 21 september 2023 (#10354)

Een feature request uit begin 2018, en het is er nog steeds niet? Het lijkt me geen hele ingewikkelde functionaliteit, dus als het er nu nog niet is, zal het er dan wel komen?

0
junoconsultancynl 19 september 2023 (#10345)

@koenfalk, idd dit zou wel echt fijn zijn.

0
koenfalk 16 september 2023 (#10339)

Bizar dat dit nog steeds niet mogelijk is! Wat is de status hiervan???

2
houtvester 1 september 2023 (#10297)

Een agendafunctionaliteit is voor mij een minimumvereiste. Als ik zakelijk contact heb, moet ik agendaverzoeken kunnen versturen en ontvangen. Nu moet ik hier aanvullend een ander account voor gebruiken. Dus graag als service toevoegen.

0
iban0 20 augustus 2023 (#10228)

gewoon overbodig

1
stcboxem 30 mei 2023 (#9973)

Is de agenda functie ondertussen al mogelijk?

1
martijngoosens 3 mei 2023 (#9859)

Bizar dat dit niet al geregeld is. Zodra contract verlopen is ga ik naar andere hosting partij.

1
sagarkar 10 maart 2023 (#9622)

wat is de status van de feature request? Anders kunnen we deze feature voor ons klanten ook niet aanbieden

1
bfenneman 18 december 2022 (#9236)

Mail, contacten en agenda zie ik als 1. Ik mis de agenda functionaliteit bij email van transip. Wanneer komt deze functie beschikbaar, of hoe stel ik deze in?

1
marietdewaal 20 november 2022 (#9128)

@dijkvanthomas, Ik heb office365 en kan idd op desktop in agenda Outlook vergaderverzoeken zien die naar mijn TransIP emailadres zijn gericht en ik heb geaccepteerd. Maar op mijn iphone lukt me het niet om in de outlook app het account toe te voegen om daar ook agenda te zien. Is dat jouw wel gelukt? Zo ja, hoe? De helpdesk ban TransIP geeft aan dat dit niet ondersteund wordt…..

1
tjansenhaarlem 29 september 2022 (#8870)

Waar kan ik deze feature vinden?

1
paderoder 19 september 2022 (#8825)

ik ga over op een andere hosting als de agenda niet zichtbaar gemaakt kan worden op mijn android telefoon. Dit zou toch geen probleem moeten zijn?

1
jinnieooi 16 september 2022 (#8819)

Are there instructions on how I can have a calendar function in Outlook using the transip email address? I have successfully synced my email address in Outlook and can use the email function but no calendar shows up. Thanks!

1
ilsem 9 september 2022 (#8774)

Kan iemand aangeven wat de status is van deze request? Ik vind het ongekend - en eerlijk gezegd ook zeer onprofessioneel - dat deze functie er nog niet is. Een ‘must have’ voor ieder werkend persoon (zeker in het post covid tijdperk waarin gebleken is dat het digitaal/hybride werken blijft).

0
dennis01 18 augustus 2022 (#8642)

Ik hoop dat de agenda functie komt. Het ontbreken is wel echt een groot gemis.

1
katriensterckx 27 april 2022 (#8006)

Al sinds 2016 in blijde verwachting van een aankomende agendafunctionaliteit... is dit voorzien in een toekomstige release? Ik overweeg ernstig om hiervoor een andere oplossing te vinden, want dit is niet werkbaar zo.

1
rbontekoe 14 april 2022 (#7952)

Naast agenda functionaliteit zou een opslag(drive)fuctionaliteit handig zijn.

1
linearithmic 2 april 2022 (#7844)

Ik zou hier heel veel baat bij hebben. Ik heb Google, Office 365, Protonmail en Mailbox.org geprobeerd. Het werkt, maar eigenlijk wil ik alles bij TransIP onderbrengen.

Dit kan nu simpelweg niet waardoor ik min of meer gedwongen ben om met andere partijen in zee te gaan.

1
dijkvanthomas 28 maart 2022 (#7802)

als je office365 hebt kun je daar een agenda van je transip.email bijhouden. Ik heb het daar toegevoegd en zo kan ik in outlook/agenda mijn transip.email agenda bekijken.

0
lhba 10 januari 2022 (#7237)

Heel graag!

0
marcelsmitsneek 8 januari 2022 (#7213)

Kan er ook aangegeven worden of dit er 'ooit' gaat komen? Wel een zeer belangrijke functie, die voor mij de mail client soort van onbruikbaar maakt als volledige zakelijke oplossing.

0
harmvdb 16 december 2021 (#7099)

Mee eens!

0
yaroon 16 december 2021 (#7093)

Heel graag ja. Dan kan ik volledig over.

0
tazzierl 13 december 2021 (#7039)

yes graag ik mis dit echt in het pakket

0
rakhorj 24 november 2021 (#6883)

Zou voor mij en goede reden zijn om van google workspaces af te stappen.

0
mistelicreative 16 november 2021 (#6841)

Bizar dat deze functie er niet is. Basic functionaliteit. Reden om naar andere hosting partij over te stappen. Regel het!

0
ilsevanderlist 10 november 2021 (#6808)

Ja dat zou fijn zijn. Mensen sturen naar mijn zakelijke mail ook agenda uitnodigingen en daar kan ik dan niks mee. Moet ik eerst aangeven dat ze een uitnodiging dan weer naar mijn prive mail moeten sturen omdat het anders niet werkt.

1
florisalberse 20 oktober 2021 (#6703)

Transip, waar blijft jullie reactie??? Een agenda is een basisfunctie. Ik wacht hier ook al jaren op. Reden om te gaan overstappen.

1
maanmefa 18 oktober 2021 (#6694)

Dit zou zeer welkom zijn. Ik heb gezien dat dit al langer speelt. Het feit dat deze functionaliteit er nog steeds niet is stemt mij echter niet optimistisch. Ik zal daarom waarschijnlijk op korte termijn genoodzaakt zijn om mijn domein elders onder te brengen.

1
broeckerhave 29 september 2021 (#6595)

Zal voor ons zeer wenselijk zijn als VvE.

2
skreffer 17 september 2021 (#6538)

Ik ben ook aan het wachten..

1
drempell 15 september 2021 (#6523)

Heel graag en heel snel nodig. Schiet op!

0
dijkerson 13 september 2021 (#6499)

Heel graag deze functionaliteit! +1

0
ricolemmert 9 september 2021 (#6484)

Word heel blij als dit eindelijk komt! Wacht hier al op sinds ik lid geworden ben.

0
ajaxalex 2 september 2021 (#6460)

Is er al wat bekend over deze functie? Je zou verwachten na 3.5 jaar wel een update hierover te krijgen vanuit Transip!

0
0
hherrmmann 15 augustus 2021 (#6385)

Ik sluit me aan bij deze wens. Ik heb geen zin om google mee te laten kijken in mijn agenda vanwege privacy, wil daarom graag een agenda op het TransIP platform kunnen aanmaken

0
richardbeerens 12 augustus 2021 (#6379)

Erg matig dat dit niet mogelijk is...

1
cjrothuizen 27 juli 2021 (#6259)

Het is toch ronduit belachelijk dat dit niet kan... Onze organisatie is nu groter geworden en ook wij zullen transip moeten verlaten omdat mijn werknemers er continu over klagen. Verder zeer tevreden over de (website) hosting en goede service. Jammer dit...

1
teunbetting 21 juni 2021 (#6046)

Echt jammer dat deze functionaliteit er niet is. Nu ben ik genoodzaakt om over te stappen. Wanneer je op meerdere apparaten werkt is dit echt een must. (En dat is al snel tegenwoordig).

1
romeenoorman 17 juni 2021 (#6034)

Kan dit er alsjebelieft komen! Het staat heel onprofessioneel als je niet vanuit je domeinnaam invites kan accepteren/sturen in Google Calendar. Als ik het zo zie is hier echt een heel grote vraag naar vanuit jullie eigen doelgroep. Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat dit er niet is, lijkt mij een gigantische kans om je doelgroep tevreden te stellen (en meer klanten te werven of wel te behouden).

1
lwsmit 21 mei 2021 (#5848)

Ja hier ook graag met agenda beheer en lokaal gehost. Ga nu overstappen van gmail naar mailbox.org

1
lukasvanschagen 16 mei 2021 (#5815)

Ik wil graag overstappen van Gmail naar een betaalde, liefst Nederlandse, emailservice. Een agenda is voor mij daarin een eis. Dat het ontbreekt maakt dat ik niet naar Transip overstap met mijn mail. Mocht het op afzienbare termijn toch komen, dan hoor ik dat heel graag.

1
biersmurf 23 maart 2021 (#5518)

helaas zal het idd nooit komen na 3 jaar wachtne vrees ik en idd maar migreren/verhuizen van Transip naar Gmail/outlook is de enige oplossing om het te krijgen ,jammer de rest was altijd zo goed.

1
dkick 22 maart 2021 (#5515)

+1 voor mij.

1
rikgommers 10 februari 2021 (#5351)

Tja, betekent toch verhuizen vrees ik als ik zo de reactie lees.

1
choutman91 1 februari 2021 (#5310)

Nu graag, ik overweeg overstappen. Want 2 jaar wachten, en er zijn betere alternatieven?

1
paulus42 29 januari 2021 (#5293)

alsjeblieft, dat zou heel fijn zijn, super onhandig om dit via andere email adressen te moeten oplossen is het zo ingewikkeld?

1
avianshp 25 januari 2021 (#5281)

over en kleine maand staat dit verzoek al 3 jaar uit - met één magere onwaardige reactie van TransIP in 2019.

1
mtigcheler 13 januari 2021 (#5226)

Vraag aan iedereen in deze thread: Wat is jullie workaround voor het ontvangen van vergaderverzoeken en het syncen van agenda met mobiele telefoon?

1
kevinchrisnij 13 januari 2021 (#5225)

CalDAV/CardDAV support zou geweldig zijn! Op Twitter gaf TransIP al aan te weten van de vraag er naar (https://twitter.com/TransIP/status/1349307835746840576?s=19) dus vergeet niet om ze te signallen (dit is blijkbaar de Feature Request die ze in de gaten houden)

2
carolinamussen 10 januari 2021 (#5214)

Heel graag! Zou zeer nuttig zijn!

2
carlohazenberg 10 januari 2021 (#5213)

Dit zou een hele goede 'upgrade' zijn. Zeker omdat andere aanbieders (waaronder (zeker nu) Strato) dit wel ondersteunen, maar niet in het standaard pakket de *Dav-functie om contactpersonen en agenda-afspraken te synchroniseren. Zou voor mij direct een overstap van andere aanbieders naar TransIP zijn.

1
thomasblanken 22 december 2020 (#5152)

Zou een fijne functie zijn!

2
thompoesz 9 december 2020 (#5113)

Lijkt me een zeer waardevolle toepassing! Misschien zelfs wel een logische toepassing. Geen gesynchroniseerde agenda op je telefoon passend bij je eigen domeinnaam is een flink minpunt. Dit request staat al langer open en langere tijd is er al een behoefte vanuit gebruikers om dit te fixen..

1
b26354 29 november 2020 (#5077)

Oef, dit request staat al 2.5 jaar open. Weet iemand of het al beschikbaar is? Want ik heb nu allerlei omwegen, maar het werkt allemaal niet lekker. En zeker nav corona krijg je de hele dag call invites.

0
paken 27 oktober 2020 (#4942)

ik vind dit essentieel.

0
0
habo 8 oktober 2020 (#4892)

Volgens mij ben ik daarnaar op zoek!

Graag dus!!

0
wessel2003 7 oktober 2020 (#4887)

Dit zou echt een toevoeging zijn. Hoop dat jullie dit snel realiseren.

0
jkengineering 1 oktober 2020 (#4868)

Heel graag! Ik wacht hier ook al een aantal jaar op en met de duurder geworden pakketten lijkt het me ook niet meer dan normaal in 2020 en zoveel thuiswerken

0
lumede 26 augustus 2020 (#4794)

Beste TransIP, ik loop ook tegen dit probleem aan. Ik blijf graag op de hoogte van de voortgang.

0
ingmarlarsen 24 augustus 2020 (#4705)

Wanneer aub?

0
tprn 10 juli 2020 (#4550)

Graag per direct doorvoeren! Anno 2020 moet dit nu toch wel mogelijk zijn ??

0
solutionmanagement 17 juni 2020 (#4503)

Deze functionaliteit zou standaard moeten zijn. Ik gebruik TransIp nu voor een bedrijf met meerdere mensen. En we kunnen elkaar en anderen niet eens fatsoenlijk uitnodigen voor een meeting. ZOnder dat we daar een andere (betaalde) oplossing voor gebruiken. Als dit een kwestie van geld is, maak het dan optioneel op je webhosting pakketten en bereken er extra voor. Maar zorg alsjeblieft dat we het kunnen gaan gebruiken.

0
tvdkeijl 11 juni 2020 (#4486)

Het zou me erg goed uitkomen als dit wel kan, geeft zoveel meer overzicht!

0
ncploeger 14 mei 2020 (#4402)

Ik ben echt verbaasd dat zo'n essentiele opmerking uit 2018 nog steeds niet doorgevoerd is!

0
lauraweber 5 mei 2020 (#4371)

heel graag een agenda toevoegen :-D

0
koenmuijs 24 maart 2020 (#4205)

Ik vind de agenda functionaliteit eigenlijk wel een must have. In deze tijd is het eigenlijk niet mogelijk om deze feature niet aan te bieden.

0
douwevandepoll 18 maart 2020 (#4192)

Ik zou ook graag de agenda functionaliteit ingevoerd zien. Kan in deze tijd toch niet meer zonder deze koppeling.

0
catch22bv 5 maart 2020 (#4152)

Jeetje ik zoek me ook al rot. Elke keer als ik een agenda verzoek krijg dan komt ie niet in mijn transip agenda maar in die van een ander email account? Hoe kan dat?

0
sandeb 5 maart 2020 (#4151)

Wat kan ik met een email only zonder agenda functionaliteit ? Is net of je een fiets koopt zonder wielen :(

0
nathanseedrf 20 februari 2020 (#4104)

@erwinaverdijk, omdat niemand opstapt dus ze nemen ons niet serieus. We moeten woord bij de daad voegen en ze gewoon verlaten.

0
mariaz 8 februari 2020 (#4058)

Ik heb ook zojuist gezocht naar deze functionaliteit, ben zojuist gebruiker geworden van email van TransIP. Ik ben verbaasd dat deze er niet is. Jammer!!

0
robinr 28 januari 2020 (#4021)

Hier nog iemand die deze functionaliteit heel graag toegevoegd ziet worden.

0
roerig 26 januari 2020 (#4016)

Graag agenda functionaliteit toevoegen. Wil best extra betalen, maar regel het Transip!

0
arpinetworking 13 januari 2020 (#3974)

Dit jaar al dus ruimt 2 jaar geleden dat deze feature request initieel ingediend is - vandaag nog geen Calendar functionaliteit / CalDAV server.

Nick Brouwer van TransIP (vermoed ik - Admin) heeft voor het laatst in februari 2019 gereageerd; de reactie is niet zoals ik die van TransIP had verwacht. Die suggereert aan een betalende klant dan maar O365 te gaan gebruiken, aan een andere betalende klant geeft hij aan dat hoewel deze feature request erg populair is er andere features voorrang hebben.

Hoe kun je datgeen wat de gebruikers van je platform aan je verzoeken toe te voegen, nu al ruim twee jaar lang, afwimpelen ! Dit platform is er toch voor de gebruikers - betalende - gebruikers wel te verstaan !

@TransIP - wat is nu de status van de Calendar functionaliteit / CalDAV server ?

0
sjoukevandijk 8 januari 2020 (#3962)

Voor mij geldt dit ook. Kwam er ook achter dat ik geen agenda functionaliteit heb. Dus voorlopig de email adressen maar weer terugverhuizen naar ms exchange 365

0
astrideggink 7 januari 2020 (#3961)

+1 graag deze feature zsm implementeren

0
os63 6 januari 2020 (#3951)

Onmisbaar voor gebruik door zakelijke klanten. Ik was erg verrast en teleurgesteld bij het ontdekken dat deze functionaliteit nog niet beschikbaar is.

0
smt 24 december 2019 (#3910)

Goedendag, kunt u duidelijker aangeven hoe ik de agenda functionaliteit kan gebruiken? bij voorbaat dank met vriendelijke groet, Geertruud Strooper

0
lefit 23 december 2019 (#3906)

Ik ben enorm teleurgesteld. Ontdek na 2 dagen, dat ik geen Agenda heb voor mijn hosting. Hier kan ik dus helemaal niets mee. Heb half een account draaien, maar ik heb gewoon een Agenda nodig. Er wordt al meer dan een jaar om geroepen, terwijl dit een functie is die er al 10 jaar in had moeten zitten.

0
acic21b 19 december 2019 (#3897)

Goedendag,

Is de agenda functionaliteit standaard ingesteld bij de email. Zo niet, hoe kan ik de instellingen veranderen zodat elk email adres die wij willen gaan registeren bij Transip een agenda functionaliteit heeft en deze kunnen delen met anderen (binnen hetzelfde bedrijf).

Met vriendelijke groet,

Natasja van Bragt Autisme Centrum In Contact (ACIC)

0
jmbergman 16 december 2019 (#3892)

Essentieel onderdeel. Loop nu vast in ons bedrijf omdat we de calenders niet goed met elkaar kunnen afstemmen. Graag een CalDAV functionaliteit toevoegen.

0
motionheroes 23 november 2019 (#3812)

Voor ons ook een enorme toevoeging als de agendafunctionaliteit aan de mailaccounts van TransIP toegevoegd kan worden. Het straalt een zekere professionaliteit uit als je vanuit je zakelijke mail een agendaverzoek kunt sturen. En daarmee maakt het de diensten van TransIP nog completer!

0
cynthia525 13 november 2019 (#3780)

:( eens met de rest. Calendar invites moet professioneel zijn.

0
dacons 12 november 2019 (#3775)

Heel graag toevoegen, want zonder agenda is de email maar slechts half operationeel. Professionele uitstraling is een must voor zakelijke uitnodigingen

0
bureautouche 11 november 2019 (#3765)

Graag zien wij een agendafunctie toegevoegd aan de TransIB emailaccounts!

0
ankecouwenberg 5 november 2019 (#3742)

Hallo,

Heel graag zou ik de agendafunctie toegevoegd zien aan de Trans IP webmail!

0
baukevanderveen 4 november 2019 (#3735)

lijkt mij een vrij onmisbaar onderdeel. Vandaar dat dit nu misgaat.....

0
haydary 1 november 2019 (#3713)

Hoi,

Is er een oplostermijn hiervoor? Ik gebruik mijn mail voor zakelijke doeleinden waar agenda een onmisbaar onderdeel van is.

0
twankamans 29 oktober 2019 (#3695)

Inderdaad, deze functionaliteit zou erg gewaardeerd worden.

1
rikkerdt 29 oktober 2019 (#3693)

Ik kijk hier naar uit. Dit zou TransIP nog completer maken dan dat het nu al is. Net contact gehad met TransIP en er werd gezegd dat deze Feature Request zo veel mogelijk 'likes' nodig heeft, zo kunnen ze zien dat het door de klanten als interessant wordt bevonden. Hoop dat deze feature snel komt!

1
rsspectrum 20 oktober 2019 (#3647)

wanneer zal deze functie beschikbaar zijn?

0
mtigcheler 20 oktober 2019 (#3644)

Zoals meerdere mensen in deze thread was ik er blind vanuit gegaan dat agenda-functionaliteit onderdeel was van mijn pakket.

Ik ben tevreden over TransIP, maar zonder deze functie ga ik wel over moeten stappen.

1
kdvspelenderwijs 9 oktober 2019 (#3615)

Hier ook een +1 voor de functie! Écht té vreemd dat het er niet in zit! Ben er al weken naar aan het kijken en dacht dat de fout bij mijzelf lag waaarom het niet lukte met instellen. Ik hoor ook heel graag als de functie toegevoegd is. Agenda uitnodigingen krijg ik niet veel.. maar een sync agenda op desktop en mobiel is wel noodzakelijk..

1
bahto 16 september 2019 (#3526)

Kan eigenlijk niet zonder en is een reden om evt op zoek te gaan naar andere hoster. Heel vervelend dit. Ging er ook vanuit dat agenda standaard functionaliteit is.

1
bartus1 10 september 2019 (#3512)

Hoi Trans IP, agenda is echt noodzakelijk!! Wanneer komt dit?? Zonder agenda heeft het weinig zin om uberhaupt email adressen, en webhosting te doen

1
ilselambers 3 september 2019 (#3485)

Ik dacht dat het lag aan mijn basispakket (webhosting S) dat ik geen agendafunctionaliteit heb bij mijn transip account/webmail, maar ik zie nu dat het bij geen enkel pakket is. Ik mis deze functie wel, is er zicht op toevoeging van deze functie? Of iemand die weet hoe ik de agenda in outlook dan kan gebruiken voor zakelijke afspraken?

1
rhellings 6 augustus 2019 (#3383)

Hiermee wil ik onderstaande berichten ook van harte steunen. Agenda is naast mail toch wel een vereiste om vanuit een zakelijk domein ook afspraken met klanten in te kunnen schieten en/of te accepteren... Is er al zicht op wanneer dit beschikbaar komt?

1
erwinaverdijk 30 juli 2019 (#3360)

Ik mis ook de agenda functie in de e-mail. Vreemd dat er uberhaubt niet gereageerd is op dit request.

1
7euven 3 juli 2019 (#3264)

+1 voor de agenda feature!!!!!

ik ben nu genoodzaakt om mijn gmail mail te gebruiken voor agenda requests, dat is nog een jaar te doen, maar daarna moet ik echt over op mijn zakelijke (transip) om dit te ontvangen en versturen.

1
bjvauijn 5 juni 2019 (#3156)

+1 agenda functionaliteit pls

0
stefanniemer 31 mei 2019 (#3138)

Heel apart dat dit niet inbegrepen is, ik was hier wel vanuit gegaan..

0
ids 10 mei 2019 (#3059)

+1 inderdaad

0
treaz 4 mei 2019 (#3038)

+1 pls

0
ahaccou 8 april 2019 (#2927)

+1 voor agenda functionaliteit. Ik kan niet zomaar overstappen van e-mailadres, aangezien deze bekend is bij klanten. Nu kan ik geen uitnodigen accepteren.

0
Nick Brouwer Admin 22 februari 2019 (#2750)

@jeroenkl

In dat geval kun je overwegen om een andere e-maildienst voor je domeinnaam te gebruiken, die wel een agendafunctionaliteit heeft. Denk bijvoorbeeld aan Office 365, waar je ook je domeinnaam voor kan gebruiken.

Mocht je hier verder vragen over hebben, raad ik je aan onze supportafdeling te benaderen. Zij kunnen niet alleen meer inhoudelijk maar ook sneller reageren. Je bereikt ze via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
jeroenkl 21 februari 2019 (#2745)

@Nick Brouwer, Dan heb ik eigenlijk wel een groot probleem en hoop dat jullie een workaround hebben/kennen. Ik heb een mailadres aan mijn domein gekoppeld, waar ik nu een groot aantal agendaverzoeken op ontvang. Ik kan deze wel accepteren, maar deze komen niet in mijn agenda's terecht. Als ik het agendaverzoek wil doorsturen naar bijvoorbeeld Gmail om in mijn google agenda te plaatsten geeft het een foutmelding.

Hoe het probleem op te lossen van agendaverzoeken via mailadres TransIP?

0
Nick Brouwer Admin 19 februari 2019 (#2730)

@jeroenkl

Hoewel dit één van de meest populaire Feature Requests is, staan er momenteel ook heel veel andere features op de planning.

We kunnen dan ook nog niet aangeven of en wanneer deze feature wordt toegevoegd. Zodra dit het geval is, ontvangt iedereen die deze Feature Request een like heeft gegeven hier melding van.

0
jeroenkl 19 februari 2019 (#2728)

Het is nu 19 februari 2019 en inmiddels is er bijna een jaar verstreken sinds dit request is aangemaakt. Is er al enig zicht op de planning?

0
jhoogewoud 6 februari 2019 (#2657)

geen agenda is echt jammer! hoop dat dit snel wordt toegevoegd. Nu kan ik vergaderverzoeken van klanten niet verwerken en moet verplicht naar office outlook uitwijken... Zelfde geldt voor tasks... Zou fijn zijn als deze diensten wel beschikbaar komen bij TRANSIP.

0
jmeerman 6 februari 2019 (#2656)

Ik wil de emaildienst van Transip graag gebruiken ipv mijn "gratis" emailaccount. Echter zonder agendafunctionaliteit is dat geen optie. Hopelijk gaan jullie dit ook ondersteunen.

0
blikverruiming 1 februari 2019 (#2615)

Het zou inderdaad erg handig zijn als deze mogelijkheid zou worden toegevoegd. Hopelijk reageert TransIP op deze suggestie.

0
renejh 17 januari 2019 (#2522)

Helemaal mee eens. Uitbreiding van de met een agenda en taken. Zie tot nu geen reactie van Transip op deze verzoeken. Wordt dit overwogen? rené

0
diredj 8 januari 2019 (#2469)

echt merkwaardig dat deze optie nog niet mogelijk is.. net zo iets als een auto die niet naar links maar alleen maar naar rechts kan sturen., graag hier een hoge prio van maken..

0
gosliga 7 januari 2019 (#2465)

+1 Via webportal hoeft niet eens, als er maar een standaard (bijv CalDav) koppeling gemaakt kan worden

0
robertvandenboom 7 januari 2019 (#2462)

Graag op zeer korte termijn beschikbaar stellen hoor. Dit is zo'n standaard onderdeel dat het echt verbazingwekkend is dat het niet wordt ondersteund. Minpunt!

0
gouw009 17 december 2018 (#2395)

Zojuist overgestapt op TransIP. Met veel goede moed email ingesteld....Blijkt er geen agenda functionaliteit in te zitten. Dat is raar! Had ik wel gewoon verwacht.

Beste TransIP. Wanneer wordt deze optie toegevoegd aub?

0
deniseanna 17 december 2018 (#2391)

Het ontbreken van deze functie is inderdaad een goede reden om over te stappen. Dus een dikke +1. Of mag je ook meer punten geven?

0
lammens007 13 december 2018 (#2382)

Deze feature zou zeer handig zijn! +1

0
robertwillms 13 december 2018 (#2377)

Heel hard nodig dit! Verbazingwekkend dat dit er nu nog niet is!

0
huibvanheumen 10 december 2018 (#2360)

Ik was er ook vanuit gegaan dat dit standaard beschikbaar was bij de mailservice. Valt erg tegen dat dit niet zo is, ik kan niet zonder mijn agenda's... Nu moet ik toch weer elders moeten kijken, ondanks dat ik zakelijk producten heb afgenomen. Behoorlijk frustrerend

0
jkengineering 5 december 2018 (#2342)

Ook voor mij geldt het dat ik enorm blij zou worden van een agenda functie.

Nu heb ik alles netjes op mijn eigen naam staan, alleen voor een gedeelde agenda heb ik ineens @gmail.com staan.

Ik begrijp dat er meerdere prioriteiten zijn, maar hopelijk komt deze basisfunctie nu hoger op de prioriteitenlijst te staan.

Goed werk TransIP!

0
whr2017 9 november 2018 (#2203)

Ik heb ook geregistreerd domein + hosting geregeld voor zakelijke doeleinden. Was er ook blind vanuit gegaan dat agenda, contacten etc. met je eigen domein standaard zou zijn. Behoorlijk verbijsterd dat dat niet het geval is.....

Heeft TransIp al een idee wanneer het er wel is ?

0
stevendebruijn 5 november 2018 (#2188)

Geregistreerd en domein+hosting geregeld voor zakelijke doeleinden. Was er blind vanuit gegaan dat agenda, contacten etc. met je eigen domein standaard zou zijn. Enigszins verbijsterd dat dat niet het geval is... Ik heb mijn services nu eenmaal afgenomen dus ga niet meer switchen, maar ik zou transip om voorgenoemde reden niet zakelijk aanraden. Zonde...

0
brams 2 november 2018 (#2182)

CalDAV & CardDav graag! Sta er van te kijken dat dit er niet als basis functionaliteit in zit.

0
hrmvrouwen 29 oktober 2018 (#2132)

@akrasniqi, nou dat geldt zeker ook voor ons

0
mnn02 19 oktober 2018 (#2103)

NOODZAAK! Trans-ip verschil naar professioneel-zakelijk. Momenteel raad ik het niet aan om bij Trans-ip domein&webhosting te registreren om deze reden.

4
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2018 (#2059)

@parareit

We begrijpen dat dit een zeer gewenste Feature is. Hoewel er nu nog geen concrete plannen zijn om de agenda-functionaliteit toe te voegen, nemen we dit wel degelijk serieus.

Het toevoegen van deze functionaliteit is onder de aandacht gebracht van onze developers. Wanneer, of en hoe dit wordt toegevoegd is alleen nu echt nog niet te zeggen. Zodra hier meer over bekend is, zal iedereen die op dit artikel een like heeft gegeven, hier direct meer over horen.

1
parareit 11 oktober 2018 (#2053)

Is there any knowledgek/feedback from TransIP if agenda functionality will be added? HOW MANY LIKES ARE NEEDED TO GET THIS TOPIC TAKEN SERIOUS?

0
oiwitteveen 9 oktober 2018 (#2048)

De vraag naar deze functie binnen STACK is er al sinds de introductie van STACK. Iedereen die dit leest, graag je mede-STACK gebruiker of TransIP gebruiker vragen hier een 'like' of 'hartje' te geven zodat dit wat sneller tot een realisatie komt!

0
akrasniqi 2 oktober 2018 (#2018)

Graag agenda functionaliteiten toevoegen; ben denk ik genoodzaakt om een ander provider te zoeken.

0
debb 25 september 2018 (#1991)

Ik was er blind vanuit gegaan dat dit standaard beschikbaar was bij de mailservice. Valt heel erg tegen dat dit niet zo is, ik kan simpelweg niet zonder. Zo lang dit niet opgelost is, ga ik toch weer elders kijken.

0
extrareality 24 september 2018 (#1984)

Zou een hele mooie aanvulling zijn. Zit hier op te wachten

0
joenatic 19 september 2018 (#1964)

Graag! zie graag ondersteuning hiervoor om zo steeds minder bij bijvoorbeeld google onder te brengen.

0
bertn 10 september 2018 (#1914)

Yep, please add, niet meer weg te denken in een hosting pakket!

0
giddeven 7 september 2018 (#1908)

+1! Ik begrijp van de reacties hieronder dat de meeste klanten Transip gebruiken als alternatief voor hun Google accounts en ik ben zelf groot voorstander van een onafhankelijke, betaalde service die je data respecteert en kan concurreren op het gebied van functionaliteit.

0
francisz 3 september 2018 (#1867)

Ook hier een boost voor dit topic, wij zouden ook graag de toevoeging van een calendar functie zien bij de mail!

0
veenhrconsultancy 3 september 2018 (#1864)

Heel graag! Nu is het altijd vogelen met meerdere accounts.

0
rossevoort 25 augustus 2018 (#1818)

Dit is inderdaad een zeer waardevolle toevoeging. Ik wilde eigenlijk het domein verhuizen van Google, maar dit is wel een uitdaging. Dus dit op jullie roadmap plaatsen zou super zijn!

0
lodivanbrussel 15 augustus 2018 (#1767)

Zou heel fijn zijn als dit binnenkort ontwikkeld gaat worden.

0
Nick Brouwer Admin 10 augustus 2018 (#1730)

@iwlan

Ook hier geldt dat, hoewel dit misschien simpel lijkt, dit toch heel wat ingewikkelder is dan je denkt. Ik wil verder nogmaals benadrukken dat we deze issues zeker niet negeren, maar dit heeft momenteel niet de hoogste prioriteit. Zodra hier meer over bekend is, hoor je dit uiteraard van ons.

0
iwlan 10 augustus 2018 (#1726)

@Nick Brouwer,

misschien gekoppeld aan stack? we weten allemaal dat stack een soort fork is van owncload, in owncloud zijn al deze features reeds beschikbaar, het enige dat jullie dus moeten doen is iedereen met een mail-hosting pakket toegang geven tot de volledige featureset van owncloud + mail + tasks + agenda. die integratie tussen stack en mail zou hoe dan ook geweldig zijn en zorgen dat mensen meer (en vaker) diensten afnemen.

geef me 5 user-accounts = mailadressen (met opslag binnen mijn stack), 1 (semi-volwaardige) owncloud = 1TB + toegang tot aantal apps en 1 domein voor 5 per maand en je hebt mij als klant ipv google apps.

0
jthijs 7 augustus 2018 (#1709)

Ja - heel erg nodig. Kunnen jullie dit als service beschikbaar maken?

1
edwincalis 6 augustus 2018 (#1705)

Agenda, Tasks en Contacts zijn niet meer weg te denken. Een goed alternatief gekoppeld aan de hosted email zou zeer welkom zijn.

2
thefuturestore 19 juli 2018 (#1638)

Ja! CalDAV functionaliteit zou fantastisch zijn. Zeker ook voor de vele Mac-gebaseerde bedrijfjes die nu een beetje verloren zijn met het stoppen van deze (en meer) services in macOS X Server.

2
c00lcat 7 juli 2018 (#1564)

Als startende ondernemer is presentatie en professionaliteit erg belangrijk... ik kan geen afspraken plannen met mijn Hotmail account terwijl ik wel een domein en fantastische website heb... ik heb spoedig sterke behoefte aan een oplossing of work around om te kunnen plannen vanuit mijn domeinen in een agenda...

1
ajvdam 31 mei 2018 (#1351)

Daar heb ik ook behoefte aan. Graag toevoegen!

2
philarthon 23 mei 2018 (#1313)

Inderdaad een volwaardige e-maildienst biedt ook een agenda aan, eentje waar je meerdere kalenders kan in maken en deze ook kan delen met andere leden binnen je e-maildienst/domein...

2
bre1nst0rm 18 april 2018 (#1131)

Zonder de agenda en goed werkende Stack software, gebruik ik Transip niet meer dan alleen voor email.

2
varonie 9 april 2018 (#1081)

Mee eens!

4
Nick Brouwer Admin 21 maart 2018 (#968)

@jhutjens

Op dit moment is dat alternatief nog niet aanwezig. Je kunt bijvoorbeeld wel een domeinnaam die je bij TransIP hebt geregistreerd, koppelen aan Office 365.

Hierbij maak je echter gebruik van de e-maildiensten van Office 365, het gebruik van e-mailadressen die je bij TransIP hebt aangemaakt is hierbij helaas niet mogelijk.

Geef dus vooral deze Feature Request een like. Hoe meer likes, hoe groter de kans dat deze functionaliteit op de roadmap van onze developers komt :-)

2
jhutjens 21 maart 2018 (#964)

Ja hier ben ik ook naar op zoek. Of zij er alternatieven om dit te koppelen aan een andere agenda mogelijkheid maar dat dan wel afsoraak uitnodigingen uit mn transip emailadres naar die agenda gaan...

2
mareeio 3 maart 2018 (#854)

Ik hoopte dat dit er al in zou zitten :)

2
eerstehuis 28 februari 2018 (#845)

Mee eens, hard nodig

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op