Feature Request overzicht

Feature request

Maandelijkse diensten per 3, 6 of 12 maanden betalen

Ik heb een VPS en een aantal webhostingpakketten. Voor de administratie lijkt het me ideaal als ik voor mijn maandelijkse diensten één keer per jaar een factuur kan ontvangen.

Edit van TransIP: Wij streven ernaar om dit verzoek in 2019 te implementeren. De verwachting is dat dit de 2e helft van 2019 zal worden omdat de aanpassingen die hiervoor nodig zijn ook van invloed zijn op andere onderdelen van onze systemen.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
skyedesigns 22 augustus 2019 (#3432)

@Matthijs van Beek, het jaar is bijna om XD

0
skyedesigns 12 augustus 2019 (#3401)

Top

0
europoort 8 augustus 2019 (#3387)

Ik zou dat inderdaad ook graag willen, eventueel combineren met een automatische incasso.

0
rentjbv 2 augustus 2019 (#3373)

Zou tof zijn als dit asap gefixt kan worden:)

0
rdegier 1 augustus 2019 (#3363)

Ik zou blij zijn als dit snel mogelijk was, al die kleine facturen!

0
wouterderyck 26 juli 2019 (#3352)

Is hier al nieuws over? Wil weten of ik best nog even wacht met hosting aan te schaffen, mocht dit er snel aankomen.

0
stijncl 24 juli 2019 (#3342)

Hallo,

Is er hier al nieuws over? Dit is het enigste wat mij weerhoudt om bij jullie Stack cloud storage aan te schaffen.

Mvg

0
gvgfoto 22 juli 2019 (#3333)

sluit me aan bij alle reacties. per maand is kruidenierswerk, rompslomp en makkelijk te vergeten, zoals ik vandaag. graag vooruit betalen per jaar. moet niet moeilijk zijn.

0
borretje83 15 juli 2019 (#3317)

Ongelofelijk dat hier zoveel behoefte naar is en het er nog niet is. Ik baal echt van al die kleine facturen.

0
jpvanmuijen 15 juli 2019 (#3310)

Hola, en ik maar denken dat ik dit zelf gewoon niet handig had geregeld, maar het blijkt überhaupt niet te kunnen. Ook namens mijn boekhouder hoop ik dat dit spoedig geregeld wordt.

0
tonnyalice 10 juli 2019 (#3298)

Is het al zover ?????, die kleine bedragen per maand gaan nergens over. Gewoon de keuze maken per maand of per jaar

0
vdgaast 7 juli 2019 (#3276)

Graag de mogelijkheid om per jaar te betalen!

0
specialweb 28 juni 2019 (#3258)

Graag de facturen bundelen, de administratie is inderdaad erg veel in vergelijking met de bedragen van de facturen.

0
rjholst 21 juni 2019 (#3228)

dit zou de administratieve lasten om laag brengen

0
gemeenteaalten 18 juni 2019 (#3218)

Heel graag! Voor het afhandelen van de maandelijkse facturen zijn we meer geld kwijt dan de kosten die we voor de domeinregistratie betalen. Heel erg zonde. Het zou dus erg fijn zijn als dit snel geregeld kan worden.

0
kraanbestanden 17 juni 2019 (#3210)

Helemaal mee eens; 1 factuur per jaar is voor administratie een stuk overzichtelijker/prettiger (en voor TransIP ook prettig om het geld al aan het begin van het jaar binnen te hebben lijkt me ;-).

0
karelenlinda 17 juni 2019 (#3207)

Dit is hard nodig inderdaad

0
sudwestfryslan 14 juni 2019 (#3205)

Het behandelen van facturen kost helaas ook geld. Wij zouden het zeer op prijs stellen om bijvoorbeeld per kwartaal of per jaar een factuur te ontvangen voor de afgenomen diensten / dienstverlening.

0
pghas71 9 juni 2019 (#3179)

Helemaal mee eens!

0
kingka 3 juni 2019 (#3155)

zelfde hier, de tijd die mijn boekhouder en ikzelf hieraan spenderen kost meer dan de service

0
flandriae 3 juni 2019 (#3148)

Wat onnodig en zeer ongewenst om maandelijks zon klein bedrag te verwerken in de boekhouding! Dit kan voor mij een reden zijn om naar een andere provider te switchen. Graag een oplossing!

0
xwrap 1 juni 2019 (#3143)

Graag perjaar, dan hebben wij allemaal minder werk van. Groet,

0
dkleef8 26 mei 2019 (#3121)

Graag, Word gek van iedere maand die kleine facturen. Ik weet zeker dat dit voor jullie ook een hoop werk bespaard. En gelijk jaarlijks vooruit, geen probleem.

Ik zeg doen!!!!!

0
lauppe 19 mei 2019 (#3097)

Per jaar betalen en elk jaar dat je klant bent en blijft extra ruimte toevoegen?

0
brinkerpouw 17 mei 2019 (#3087)

Helemaal mee eens, tegen de wens vd klant in blijven overstelpen met kleine facturen is niet echt klantvriendelijk.

1
renekluwen 15 mei 2019 (#3066)

Maandelijks (of in ieder geval periodiek) betalen is prima. Maar dan het liefste wel op 1 factuur in plaats van een heleboel facturen van een paar euro.

1
willemendrees 7 mei 2019 (#3048)

Scheelt een sloot werk in de boekhouding, veel facturen met kleine bedragen..! Graag zsm optie voor jaarlijkse facturatie wat mij betreft!

2
rikgoedhart 6 mei 2019 (#3044)

Graag per 12 maanden betalen. Scheelt een hoop administratie

1
slotenmakeraanhuis 3 mei 2019 (#3036)

Indien mogelijk!! Topp

1
kpl 3 mei 2019 (#3033)

Graag per jaar betalen!

1
ologamwich 2 mei 2019 (#3026)

Graag voor jaarlijkse betaling(en) gaan i.p.v. incasso per maand s.v.p.

1
obedo 2 mei 2019 (#3022)

Betaling per kwartaal of per jaar vooruit zou zeer gewenst zijn. Eigenlijk het enige wat ik nog mis bij TransIP.

0
contentdokter 1 mei 2019 (#3021)

+1 raar dat dit nu niet kan.

0
bashidap 1 mei 2019 (#3020)

Jaarlijkse facturering zou fijn zijn!

0
inventures 1 mei 2019 (#3019)

Heel graag - ook hier de wens!

0
bsessink 1 mei 2019 (#3016)

Hier ben ik zeker voor scheelt veel werk!

0
taribush 15 april 2019 (#2948)

He hoi, Dit zou een hoop onzin werk in de boekhouding schelen, dus ik ben ook voor! groetjes Harrie

0
bluewalk 15 april 2019 (#2947)

Zou het ook graag zien, misschien zelfs met bepaalde actie condities e.g. 12 maanden dienst, 11 maanden betalen oid.

1
kb360 15 april 2019 (#2943)

En als je het wilt afmaken, dan graag de mogelijkheid om de factuur in UBL formaat te ontvangen. Dat scheelt overtypwerk en reduceert de foutenkans tot 0. Hoeft geen voorkeur te zijn, gewoon altijd pdf en ubl versturen.

0
hchrist 6 april 2019 (#2919)

Ik wil graag vooraf kunnen betalen voor een jaar, twee jaar of drie jaar. Deze keuzemogelijkheden vind ik handig en hindert mij niet in mijn administratie.

0
wsvolat 4 april 2019 (#2915)

En daarbij dan ook een mogelijkheid voor automatische incasso?

0
robelings 4 april 2019 (#2913)

Dit zou toch niet eens een apart 'feature request' moeten zijn. Mensen, kom op nou. Je kunt het. We geloven in jullie...... yes?!?!

Zie het graag tegemoet.

0
oversier 4 april 2019 (#2909)

Graag eenmaal per jaar betalen.

0
oostwal 4 april 2019 (#2908)

gewoon per jaar betalen is makkelijker, scheelt ook 11 e-mails per jaar

0
petersteenb 4 april 2019 (#2907)

1 jaar vooruit betalen zou makkelijk zijn

0
stichtingdeas 16 maart 2019 (#2840)

Oef, dat heeft al veel te lang geduurd. Zo'n innovatief bedrijf maar dit was een brug te ver? Jongens...

0
schilderberghout 15 maart 2019 (#2837)

Graag alle diensten op 1 factuur jaarlijks factureren. Ik wil graag vooruit betalen als dat mij de rompslomp van maandelijks inboeken scheelt.

0
ruudkamphuis 5 maart 2019 (#2789)

Ik wil graag per jaar betalen. Iedere maand 3 euro slaat nergens op. Kost een hoop werk.

0
pe1biv 4 maart 2019 (#2784)

Ja, graag de optie om voor de diensten in ieder geval per half jaar of per jaar de facturatie te kunnen krijgen. Ik was toch niet van plan om weg te gaan, dus scheelt dat mij dan een boel werk dat ik niet elke factuur maandelijks moet boeken. Voor grote pakketten zullen er inderdaad ook wel mensen zijn die per kwartaal mooi vinden. Dat komt voor velen dan ook mooi in dezelfde frequentie als het doen van de BTW.

0
raho 1 maart 2019 (#2779)

Graag per jaar betalen, dat maakt het geheel een stuk overzichtelijker!

0
icetags 1 maart 2019 (#2775)

Dolgraag per jaar! Zo tijdrovend alles iedere maand weer in te boeken. Mag van mij per direct aangepast worden :-)

0
centralmarketing 1 maart 2019 (#2774)

Ik zou zelfs bereid zijn voor 5 jaar vooruit te betalen. Ik heb nog tientallen andere domeinen en zie het niet voor me dat ik dat met die allemaal zo per maand zou moeten doen.

0
rvanhes 25 februari 2019 (#2757)

Heel graag betaling per jaar mogelijk maken. Ik betaal voor mijn boekhouding per upload en dat is nu dus 12x per jaar. En inderdaad graag een UBL factuur.

0
atgeo 22 februari 2019 (#2751)

Goed punt, graag jaarlijks facturen en achteraf verrekenen als zich veranderingen hebben voorgedaan. Is ook minder werk voor onze accountant ;-) !

0
coachingrotterdam 17 februari 2019 (#2716)

Jaarlijks! En liefst achteraf ;-) Maar alle begrip als dit vooraf moet hoor...

En fijn als er gelijk een UBL factuur uitrolt. Dat verwerkt makkelijker.

0
gjerryt 15 februari 2019 (#2710)

Helemaal mee eens, zou graag 1 keer per jaar willen betalen, scheelt papierwerk

0
studentvooralles 15 februari 2019 (#2709)

Heel goed idee. Bv per kwartaal ipv per maand of 2 x per maand scheelt al 3 tot 6 keer zoveel administratie. Laat staan halfjaarlijkse of jaarlijkse facturatie. Als dit een reële mogelijkheid is, dan is het een no-brainer dus: gelijk implementeren!

0
cysoon 15 februari 2019 (#2708)

Ja, het zou inderdaad prettig zijn als je bepaalde kosten per jaar of per half jaar, kwartaal kunt betalen. Zeker als het om kleine bedragen per maand gaat.

0
hippeet 15 februari 2019 (#2706)

Goed plan!

0
twsteelyamahavr46 15 februari 2019 (#2702)

hallo, graag facturen per kwartaal of jaar. Timo

0
coder0055 12 februari 2019 (#2698)

Zelf ben ik voorstander van een jaarafrekening. De diensten die geleverd worden zijn betrouwbaar en van constante kwaliteit. Dus waarom niet gewoon voor een lange termijn betalen, hoef ik er ook niet meer naar om te kijken. Gr. Coder0055

0
timodegoede 11 februari 2019 (#2690)

Yes yes yes please!

0
visualear 9 februari 2019 (#2683)

Ik heb hetzelfde probleem. Graag 1 keer per jaar een factuur!

0
anyway 6 februari 2019 (#2670)

Ik heb hetzelfde probleem. Graag 1 keer per jaar een factuur!

0
teamhaguetalks 6 februari 2019 (#2659)

I would like to pay once a year and not be busy every month with these paiments. Please let me know when this will be possible.

0
vpaardekooper 5 februari 2019 (#2640)

Graag een jaarfactuur ipv maandelijkse afschrijving

0
bakdigitaal 4 februari 2019 (#2635)

Graag een optie om op jaarbasis te factureren/betalen. Dit scheelt voor iedereen veel onnodige tijd en voor transip natuurlijk onnodig veel handelingen.

0
ijshalleeuwarden 4 februari 2019 (#2624)

Ik sluit mij, mede namens onze administratie, hier graag bij aan. Domeinregistratie kan wel per 12 maanden en webhosting niet? Is toch niet meer van deze tijd? Gelukkig zijn transactiekosten er al wel uit gehaald maar toch.....

0
albm 1 februari 2019 (#2613)

Inderdaad, een goed idee. Heb deze vraag al in oktober 2016 aan transip gesteld. Destijds gaven ze al aan dat dit op de wensenlijst gezet zou worden. Inmiddels heb ik een reactie dat het op de planning staat van 2019.Maar dat het nog niet duidelijk is wanneer dit gereed is.

0
pascadbv 1 februari 2019 (#2612)

Wij krijgen maandelijks meerdere facturen voor kleine bedragen binnen. De administratiekosten worden daardoor onnodig hoog. Het zou fijn zijn als de facturen gebundeld kunnen worden en bijvoorbeeld per kwartaal gegenereerd kunnen worden.

0
hwdesign1628 1 februari 2019 (#2611)

Ik krijg nu meerdere facturen. 1 hostingpakket 1x per jaar. Voor een ander hostingspakket van net even 3 euro per maand wordt per maand gefactureerd. Een beetje over de top. Liever 1 factuur per jaar. De administratiekosten zijn nu meer dan de factuurwaarden!!!!

André de Heus!

1
patrickzuurendonk 30 januari 2019 (#2603)

Graag een jaarfactuur. Scheelt een hoop tijd en oplettendheid

1
elmerdijkman 29 januari 2019 (#2600)

Helemaal mee eens graag een jaarfactuur, scheelt ons (maar ook TransIP) een hoop boekhouden en dus (onnodige) kosten..!

1
ingmarlarsen 28 januari 2019 (#2591)

Graag jaarlijks, ik wordt gek van die kleine maand oplossingen,

1
irademaker 23 januari 2019 (#2571)

Ja, dit lijkt mij zeker ideaal en betaal graag per jaar indien mogelijk!

1
yessselectrical 23 januari 2019 (#2570)

Heel graag, jaarfactuur vooraf i.p.v. maandelijkse kleine facturen

1
dethermiek 22 januari 2019 (#2560)

Dit zou ideaal zijn. Ik heb meerdere domeinnamen/hostingpakketten die in de administratie per school/locatie weggeschreven moeten worden. Als ik dat eens per half jaar of jaar kan doen scheelt mij dat 15 minuten per maand.

0
gemeenterenkum 21 januari 2019 (#2547)

Ik sluit mij aan bij dit verzoek: liever een jaarfactuur dan een maandfactuur, bespaart ons 11x werk van diverse personen. Vooruitbetaling per jaar is prima.

0
thiep 17 januari 2019 (#2523)

Wacht hier ook al lang op om onze website en storage over te brengen naar Transip

0
pietmol 16 januari 2019 (#2515)

Ja graag!

0
drenthenier 15 januari 2019 (#2511)

Jaarbedragen tot bijvoorbeeld € 120 vooruit per jaar factureren, daarboven per maand. Kosten- en werkbesparend.

0
haroit 15 januari 2019 (#2505)

Graag per kwartaal of jaar, of op z'n minst alle diensten op 1 factuur samenvoegen!

0
wilhelminahoeve 10 januari 2019 (#2487)

Gaarne, desnoods in het vooruit of een tegoed plaatsen!

0
andreawerkhoven 10 januari 2019 (#2484)

Tof als jullie dit door kunnen voeren, voor zowel mijn eigen account als dat van mijn klant : )

0
prismaweb 8 januari 2019 (#2476)

IDEM GRAAG JAARBETALING MOGELIJK MAKEN

0
trsprsb 8 januari 2019 (#2472)

Ja, dit is heel hard nodig, want een betaling per maand is nodeloos arbeidsintensief. Please, please, please, zo snel mogelijk.

1
Matthijs van Beek Admin 8 januari 2019 (#2471)

Wij willen deze functionaliteit zeker aanbieden en kunnen alvast aangeven dat het op onze planning voor 2019 staat. Een preciesere datum kunnen wij helaas nog niet geven in verband met reeds lopende projecten / de (aanzienlijke) technische implicaties van dit project.

0
regelrecht 7 januari 2019 (#2464)

Helemaal mee eens! Graag de mogelijkheid bieden (net als veel andere providers) om 1x per jaar te betalen!

0
markroet 7 januari 2019 (#2457)

Graag z.s.m. doorvoeren, dit scheelt echt een hoop tijd en geld!

0
fadeuring 4 januari 2019 (#2445)

Zal een hoop rompslomp en tijd schelen.

0
menahmarleen 3 januari 2019 (#2442)

Voor mijn onderneming zou dat ook een hoop administratieve rompslomp schelen.

0
korteknie 1 januari 2019 (#2434)

helemaal mee eens!

0
jorismeys 27 december 2018 (#2424)

Dit zou enorm helpen om onze RvB te overtuigen een nieuwe web provider te gebruiken. De extra kost aan administratie door de maandelijkse facturen weegt niet op tegen de voordelen van overschakelen van onze huidige provider.

mvg Joris

0
mogensen 16 december 2018 (#2388)

Graag zo snel mogelijk een jaarlijkse factuur , boekhouding vraagt een bepaalde som voor elke factuuringave dus de boekhouding kpomt duurder uit dan de hosting ???? mvg Steven

0
wmf 11 december 2018 (#2367)

Zeker doen! Ik betaal maandelijks 5 euro voor stack, jaarbetaling scheelt een hoop administratie voor zo’n klein bedrag

0
xd67 6 december 2018 (#2346)

Maandeljks is voor mij geen probleem maar dan wel al mijn pakketten op 1 factuur.

Mvrgr, Andre Kremer

0
julievanbleuselgent 6 december 2018 (#2343)

Beste,

De diensten van Transip wensen we voor een lange termijn te gebruiken, bijgevolg lijkt ons een jaarlijks betaling een praktische oplossing om ons alsnog van een administratieve taak te verlichten. Het zou een verbetering zijn in de service van Transip mochten hun klanten de keuze hebben in de diverse betalingsmogelijkheden (per opdracht, maandelijks, kwartaal, jaarlijks).

Vriendelijke groeten,

SEL Gent

1
landeweerd 5 december 2018 (#2338)

Zeker. Nu kost de administratie meer dan de hosting...

0
rashidwk 1 december 2018 (#2319)

dat lijkt mij ook een goede service Om de mogelijkheid daartoe mogelijk te maken dat je kan kiezen voor

Maand / Kwartaal / of Jaar betaling

0
rkali 29 november 2018 (#2309)

En ook ik sluit mij aan bij de rest :-)

0
zeeeric 23 november 2018 (#2274)

Jaaaa!!!

0
hansverdoodt 21 november 2018 (#2263)

Ik sluit mij graag aan bij dit verzoek. Ik boek zelf al mijn facturen en Transip zijn mijn enige "lastig" te boeken facturen... Alvast bedankt!

Hans

1
jblonk 21 november 2018 (#2262)

Graag sluit ik me aan voor deze feature om jaarlijks te betalen. Moet toch niet heel lastig zijn als IT bedrijf om dit te realiseren. Is voor iedereen makkelijker.

Gegroet

0
rogiervo 15 november 2018 (#2224)

Ik sluit mij ook graag aan en wil graag de mogelijk voor een jaarlijkse factuur en betaling.

0
timpnet 6 november 2018 (#2190)

Ik heb het zelfde probleem. Ik krijg nu 12 maanden lang facturen van 12 x € 5,00 en 12 x € 11,00 !!! Dat zijn dus 24 facturen met een gezamenlijke waarde van € 181,00 ex BTW !!! En ik maar alles boeken in mijn administratie.

0
nagasolar 5 november 2018 (#2187)

Yep, jaarlijks moet toch zeker mogelijk zijn!!! kan niet zo lastig zijn om dit te implementeren.

0
jaeslabo 5 november 2018 (#2186)

Ik sluit mij aan bij al mijn voorgangers. Graag 1x per jaar een factuur voor alle afgenomen diensten.

0
joel 1 november 2018 (#2157)

Helemaal mee eens. Maandelijks een factuur, dat geeft me een extra administratieve rompslomp zeg... Heel graag zou ik gewoon voor 1 jaar webhosting afnemen en dan ook direct voor 1 jaar betalen.

1
rroosbv 1 november 2018 (#2155)

Een jaarfactuur bezorgt ons beide een stuk minder administratie. Door deze besparing kan TransIP wellicht ook nog concurrerender aanbieden.

1
role 26 oktober 2018 (#2128)

Dank voor de reactie Nick. Hoop dat jullie er snel uit zijn. Als je een proefkonijn nodig hebt hoor ik het ook graag.

4
Nick Brouwer Admin 25 oktober 2018 (#2126)

@role

We zijn op dit moment nog druk bezig om de mogelijkheden hiervoor te onderzoeken. We zijn bewust van de grote vraag hiernaar enverwachten hier in 2019 stappen in te maken.

Tot die tijd is het nog even geduld uitoefenen. Zodra hier meer over bekend is, zal dit uiteraard via een nieuwsbrief bekend worden gemaakt. Daarnaast zal iedereen die deze Feature een like of reactie heeft gegeven een notificatie krijgen als deze Feature is toegevoegd.

0
role 25 oktober 2018 (#2124)

Ik vraag me inderdaad met anderen af waarom deze feature zo lang duurt. Lijkt me een win-win. Zelfs een jaar of half jaar vooruit betalen zo ik prima vinden om dit probleem op te lossen.

Maar kunnen jullie eens reageren ? Wat is de reden dat dit er nog niet is ?

1
graafgido 15 oktober 2018 (#2080)

Beheer van het domein pas overgenomen en zeer verbaasd over de maand nota. Als club heel vervelend iedere keer naar de penningmeester te sturen die groot deel vh jaar in buitenland is. Graag zsm veranderen dit probleem. Ondertussen laat ik de factuur staan voor wat hij is, de penningmeester is over 3 maanden terug!!!

0
josephinedries 2 oktober 2018 (#2019)

heel graag presto! Is voor jullie ook goedkoper: minder administratie, eerder geld op de bank (had dit idee nog niet gezien en heb net zelf ook aangegeven dat ik GEK wordt van die maandelijkse minifactuurtjes)

0
ltcvoorhout 30 september 2018 (#2009)

Mee eens waarom is dat zo moeilijk. Er wordt al lang over gepraat.

0
ipscsg 24 september 2018 (#1985)

ik ben het volkomen eens met onderstaande opmerking, graag zsm invoeren:

100% mee eens. best zou idd zijn dat je kan selecteren: per 1, 3, 6 of 12 maand. Uitstekend idee, helemaal mee eens

0
mprince 24 september 2018 (#1981)

Helemaal mee eens, een maandelijkse factuur kost teveel handelingen

0
djlucjanssen 20 september 2018 (#1970)

dat zou top zijn!

3
wmurrath_eu 11 september 2018 (#1923)

100% mee eens. best zou idd zijn dat je kan selecteren: per 1, 3, 6 of 12 maand. Uitstekend idee, helemaal mee eens

0
marcovanlibacois44 6 september 2018 (#1898)

helemaal mee eens. elke keer een factuur van bv 9 eoro kost meer aan handling kosten dan aan internetdienst.

0
Matthijs van Beek Admin 6 september 2018 (#1896)

@elzgent

Dit is zeker een item waar wij iets mee willen doen, alleen kunnen wij nog geen datum geven. Dit is namelijk niet iets dat op korte termijn kan worden geïmplementeerd vanwege de aanpassingen in onze systemen die hiervoor nodig zijn.

2
elzgent 6 september 2018 (#1895)

Mijn dienst boekhouding vraagt ook een oplossing, anders zal men kiezen voor een andere provider. Hoeveel hartjes zijn er nodig opdat jullie dit zullen invoeren? :)

0
terwallegullegem 5 september 2018 (#1894)

Zeker doen, komt elke organisatie ten goede, nu moeten we maandelijks facturen inboeken

0
wilhelminahoeve 5 september 2018 (#1886)

Ja gaarne! Krijg nu elke maand facturen losse binnen die ik telkens kan inboeken, niet echt 2.0 he jongens ;)

0
123ictsolutions 4 september 2018 (#1880)

Ja! Dit zou hoge prio moeten hebben. Bij alle hostingbedrijven waar ik diensten heb lopen kan ik per jaar betalen. TransIP is de enige waarbij dat niet kan.

0
htavanderlinden 3 september 2018 (#1863)

Graag! Zou zeer passen bij het innovatieve en progressieve bedrijf dat jullie uitstralen!

0
twotribes 1 augustus 2018 (#1682)

Graag! Ik wacht hier ook al maanden op

1
britesg 19 juli 2018 (#1637)

Ik ben grote voorstander om jaarlijks vooruit te kunnen betalen. Dit is om administratieve redenen veel makkelijker. Als je 12x per jaar moet betalen is de kans ook groter op fouten.

0
frhellinx 16 juli 2018 (#1613)

Absoluut jullie systeem aanpassen naar mogelijkheid om jaarlijkse (vooruit-)betaling te doen. Is een absolute must om met jullie verder te kunnen werken !

0
gvormer 10 juli 2018 (#1584)

Jaarnoto's graag! Ben het helemaal eeens met de andere reacties: maandnota's zijn voor mij onoverzichtelijk en een frustratie.

0
brouwmeester 21 juni 2018 (#1462)

Graag facturen per jaar!

0
ronis 20 juni 2018 (#1460)

Onze voorkeur gaat ook sterk uit naar verzamelfacturen voor langere tijd. Desnoods meer vooruit betalen, geen probleem, maar graag zo min mogelijk administratie!

0
shortcutzfilms 19 juni 2018 (#1446)

Inderdaad graag jaarlijkse facturatie. Maandelijks die kleine bedragen boeken is vrij irritant.

0
stan0345 18 juni 2018 (#1434)

Deze feature zou heel handig zijn! Graag doorvoeren!

0
voetzorghouten 15 juni 2018 (#1421)

Graag doorvoeren deze change!!

0
impresto 14 juni 2018 (#1415)

Heel graag. Vorig jaar al aangevraagd, nu op aanraden van de medewerker hier maar een like gegeven. Ik snap niet dat dit nog niet geïmplementeerd is. TransIP heeft haar centen dan alvast en het scheelt voor mij een hoop gedoe in de boekhouding!

Graag prio!!

0
excellentfondsen 8 juni 2018 (#1394)

Eens, graag oppakken en implementeren

0
stichtingcontinuiteitsregeling 1 juni 2018 (#1356)

Graag, +1

0
studentconsultancygroup 1 juni 2018 (#1354)

Eens! Veel makkelijk voor ons en zo'n feature moet toch vrij makkelijk implementeerbaar zijn.

0
janalphenaar 24 mei 2018 (#1317)

Helemaal mee eens, want het verwerken van een factuurtje van 5 Euro elke maand kost te veel tijd.

Graag prioriteit geven aan dit feature request.

Alvast bedankt.

0
ralpheggink 16 april 2018 (#1116)

Betaling per kwartaal of jaar scheelt voor de klant idd veel administratie en levert transip weer wat cashflow op.

0
gijseman 15 maart 2018 (#923)

Jaarlijkse vooruit betaling scheelt weer administratief werk en TransIP heeft het geld al op de bank

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op