/ STACK is veranderd.
Lees hier meer over de huidige situatie.
/ Gratis STACK is gestopt.
In september en oktober 2020 zijn we opgeschrikt door een tweetal incidenten met STACK. Hieruit bleek dat wij de kwaliteitseisen die we stellen aan de gratis STACKs niet meer konden garanderen. Daarom hebben we de enorm moeilijke keuze moeten maken om per 10 februari 2021 te stoppen met de gratis STACK-accounts. STACK als betaalde dienst blijft wel bestaan. Hierop zullen we blijven innoveren.
Gelukkig heeft het grootste deel van de gratis STACK gebruikers een keuze gemaakt over de toekomst van hun STACK, vóór 10 februari 2021. Deze gebruikers hebben hun gratis STACK opgezegd, of een upgrade aangevraagd naar de betaalde variant van de dienst.
Als je een upgrade hebt aangevraagd kan het zijn dat je nog in de wachtrij staat. In dit geval zullen je STACK en je data niet worden verwijderd. We verwachten alle aanvragen in deze wachtrij uiterlijk 31 maart te hebben verwerkt. Als je geen keuze hebt gemaakt voor 10 februari, dan zijn je STACK en je data vanaf 10 februari niet meer beschikbaar.
Het is op dit moment helaas niet mogelijk om een nieuwe STACK aan te vragen. We willen eerst alle upgrade-aanvragen verwerken. Hierna zal het weer mogelijk worden om een nieuwe STACK aan te vragen.
/ Je bent nog in het bezit van een gratis STACK. Wat betekent dit voor jou?
We hebben je in de afgelopen maanden meerdere kansen gegeven om zelf een beslissing te maken over je gratis STACK. Hieronder vind je de mogelijke scenario’s en de vervolgstappen.
STACK wachtrij.
Als je hebt upgradet ben je in de wachtrij komen te staan.
Zo houden we grip op de beschikbare capaciteit en zorgen we dat het upgraden zo vloeiend mogelijk verloopt.
/ Frequently Asked Questions.
Op 10 februari zijn we gestopt met gratis STACK. Op die dag hebben we je STACK opgezegd en zijn de data daarop verwijderd. Op 10 november 2020 hebben we je een e-mail gestuurd met de aankondiging te gaan stoppen met gratis STACK. Sinds dat moment hebben we je nog verschillende herinneringen gestuurd. In elk van die berichten hebben we je gevraagd een keuze te maken tussen het upgraden of opzeggen van je STACK. Omdat het een gratis STACK betreft hebben we helaas geen back-up van je bestanden.
Kunnen jullie mijn bestanden terughalen?Omdat het een gratis STACK betreft hebben we helaas geen back-up van je bestanden.
Waarom hebben jullie hier geen e-mail over gestuurd?Op 10 november 2020 hebben we je een e-mail gestuurd met de aankondiging te gaan stoppen met gratis STACK. Sinds dat moment hebben we je nog verschillende herinneringen per e-mail gestuurd. In elk van die berichten hebben we je gevraagd een keuze te maken tussen het upgraden of opzeggen van je STACK.
Het kan zijn dat deze e-mails in je spam-map terecht zijn gekomen, of dat ze naar een e-mailadres gestuurd zijn dat je niet meer regelmatig controleert. De berichten hebben we gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt ingesteld voor je account. In je controlepaneel kun je controleren welk adres dat is.
Op 10 november 2020 hebben we je een e-mail gestuurd met de aankondiging te gaan stoppen met gratis STACK. Sinds dat moment hebben we je nog verschillende herinneringen gestuurd. In elk van die berichten hebben we je gevraagd een keuze te maken tussen het upgraden of opzeggen van je STACK. Omdat je daar geen actie op hebt ondernomen is je gratis STACK inmiddels opgezegd en is de data daarop verwijderd.
Waarom zie ik mijn STACK nog actief in mijn account?We begrijpen dat het verwarrend is dat je STACK niet meer bruikbaar is terwijl deze nog wel tussen de actieve diensten in je account staat. Op 10 februari hebben we alle gratis STACKs waarvoor geen upgrade is aangevraagd stopgezet. Sinds dat moment is je STACK niet meer bruikbaar. Door de grote hoeveelheid STACKs en data die verwijderd worden kan het nog enkele dagen duren voor je STACK uit je overzicht met actieve diensten verdwenen is.
Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Klanten kunnen contact opnemen met onze supportafdeling via een bericht in hun controlepaneel. Dat is www.transip.nl/cp voor Nederlandse klanten en www.transip.be/cp voor Belgische klanten.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dat contact op met onze supportafdeling via het controlepaneel.