Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Een kopie van een factuur opvragen

In je controlepaneel kun je al je facturen terugvinden. In dit artikel leggen we uit hoe je je facturen kunt downloaden, uitprinten of e-mailen naar een e-mailadres van jouw keuze.


Download, print en e-mail je facturen

Stap 1

Log in op het controlepaneel en klik rechtsboven op je gebruikersnaam. Klik daarna op 'Mijn Account'.



Stap 2

Ga naar het tabblad 'Facturen' om een overzicht van je facturen terug te vinden.

Overzicht van facturen



Stap 3

Hier zie je je openstaande en reeds verwerkte facturen terug. Onder een factuurnummer zie je de optie 'E-mailen | Downloaden' terug. 

Als je op 'E-mailen' klikt, kun je een e-mailadres opgeven waar je de desbetreffende factuur naartoe wilt laten sturen.

Als je op 'Downloaden' klikt, wordt de factuur direct in PDF vorm gedownload. Door het PDF document te openen, kun je de factuur naar wens uitprinten.


Naar welk e-mailadres worden facturen gestuurd?

Wij sturen facturen automatisch naar het administratieve e-mailadres dat in je controlepaneel is ingesteld. Je kunt dit op ieder gewenst moment aanpassen. Toekomstige facturen zullen dan naar het nieuw ingestelde administratieve e-mailadres gestuurd worden. Naar het administratieve e-mailadres worden naast facturen ook offertes en eventuele betalingsherinneringen gestuurd.

Om het administratieve e-mailadres aan te passen, log je in op het controlepaneel. Klik nu rechtsboven op je gebruikersnaam en daarna op 'Mijn Account'.

Onder 'Accountgegevens' vind je 'Administratie e-mail' terug. Dit is het e-mailadres waar je facturen naartoe worden gestuurd. Nadat je dit e-mailadres hebt aangepast, klik je op 'Opslaan' om je wijziging door te voeren.

Administratie e-mail

Onder 'E-mailadres' zie je het hoofdadres van je controlepaneel terug. Hierop vindt alle overige communicatie met TransIP plaats. Je kunt dit e-mailadres alleen aanpassen door hierbij het wachtwoord van je account op te geven.

Uit veiligheids- en privacy-overwegingen kunnen wij geen inhoudelijke informatie over facturen delen via e-mail. Wij kunnen namelijk niet verifiëren of wij met de rechtmatige eigenaar te maken hebben.
 

Mocht je vragen hebben over je facturen, stuur dan een bericht vanuit je controlepaneel naar onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina en via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

Heb je een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 2 november 2018 (#2178)

@wimdijkman

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren.

Voor jouw specifieke situatie raad ik je aan om contact op te nemen met onze supportafdeling. Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
wimdijkman 2 november 2018 (#2174)

Ik ben niet accoord met de factuur. Ik had per abuis infodijkmanadministraties.com geactiveerd en heb deze dezelfde dag geannuleerd. Ik ga hier dus niet voor betalen. Crediteren 8,99+5,00 van infodijkmanadministraties.com. Ik dacht dat het mijn emailadres was. info@dijkmanadministraties.com

0
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2018 (#2067)

@studiomatch

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. We raden je daarom aan om je bericht naar onze supportafdeling te sturen. Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
studiomatch 12 oktober 2018 (#2065)

Beste,

Ik heb mijn IBAN veranderd op de account pagina. Nu zou automatische incasso wel moeten lukken. Er was bij jullie een IBAN bekend die niet meer bestond.

Met vriendelijke groet, Marlo van Gils

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op