Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Een kopie van een factuur opvragen

In je controlepaneel kun je al je facturen terugvinden. In dit artikel leggen we uit hoe je je facturen kunt downloaden, uitprinten of e-mailen naar een e-mailadres van jouw keuze.


Download, print en e-mail je facturen

Stap 1

Log in op het controlepaneel en klik rechtsboven op het tandwiel, gevolgd door 'Mijn Account'.

klik op het tandwiel



Stap 2

Ga naar het tabblad 'Facturen' om een overzicht van je facturen terug te vinden.

Overzicht van facturen



Stap 3

Hier zie je je openstaande en reeds verwerkte facturen terug. Onder een factuurnummer zie je de optie 'E-mailen | Downloaden' terug. 

Als je op 'E-mailen' klikt, kun je een e-mailadres opgeven waar je de desbetreffende factuur naartoe wilt laten sturen.

Als je op 'Downloaden' klikt, wordt de factuur direct in PDF vorm gedownload. Door het PDF document te openen, kun je de factuur naar wens uitprinten.


Naar welk e-mailadres worden facturen gestuurd?

Wij sturen facturen automatisch naar het administratieve e-mailadres dat in je controlepaneel is ingesteld. Je kunt dit op ieder gewenst moment aanpassen. Toekomstige facturen zullen dan naar het nieuw ingestelde administratieve e-mailadres gestuurd worden. Naar het administratieve e-mailadres worden naast facturen ook offertes en eventuele betalingsherinneringen gestuurd.

Om het administratieve e-mailadres aan te passen, log je in op het controlepaneel. Klik nu rechtsboven op je gebruikersnaam en daarna op 'Mijn Account'.

Onder 'Accountgegevens' vind je 'Administratie e-mail' terug. Dit is het e-mailadres waar je facturen naartoe worden gestuurd. Nadat je dit e-mailadres hebt aangepast, klik je op 'Opslaan' om je wijziging door te voeren.

Administratie e-mail

Onder 'E-mailadres' zie je het hoofdadres van je controlepaneel terug. Hierop vindt alle overige communicatie met TransIP plaats. Je kunt dit e-mailadres alleen aanpassen door hierbij het wachtwoord van je account op te geven.

Uit veiligheids- en privacy-overwegingen kunnen wij geen inhoudelijke informatie over facturen delen via e-mail. Wij kunnen namelijk niet verifiëren of wij met de rechtmatige eigenaar te maken hebben.
 

Mocht je vragen hebben over je facturen, stuur dan een bericht vanuit je controlepaneel naar onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina en via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
hermawigman 2 november 2022 (#9026)

Ik heb een uitleg ontvangen hoe ik bij onze facturen kon komen. Alleen staat er niks in. Graag mijn account koppelen aan een eerdere contactpersoon. Mevr. Bea Siemerink zij werkt niet meer bij ons. Had het account al omgezet maar schijnbaar niet goed.

0
securefence 19 maart 2021 (#5501)

kunnen Julie mij aub bellen ik kom gewoon niet meer in mijn mail aub bel mij

06545651963

0
Nick Brouwer Admin 29 april 2019 (#3008)

@nicole1

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
nicole1 27 april 2019 (#3006)

Ik zoek een factuur van 24,17 deze is afgeschreven op 18.02. Wellicht te maken met de nieuwe site?

0
Matthijs van Beek Admin 22 januari 2019 (#2554)

@fvanbeuningen,

Het controlepaneel is je TransIP-omgeving. Zo te zien ben je daar op ingelogd, want anders zou je accountnaam niet zichtbaar zijn bij je bericht. Als je naar https://www.transip.nl/cp/ gaat kom je bij de hoofdpagina van het controlepaneel. Je klikt daar dan rechts bovenaan op het tandwielicoon.

Mocht je er niet uitkomen, kun je het beste een bericht sturen naar onze supportafdeling via de 'Neem contact op' knop onderaan dit artikel.

0
fvanbeuningen 21 januari 2019 (#2551)

Het lukt mij niet. Wat is of waar is de controle pannel??? Als je het op het controle pannel klikt is er GEEN gebruikers naam rechts boven. Graag advies. Frank

0
Nick Brouwer Admin 2 november 2018 (#2178)

@wimdijkman

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren.

Voor jouw specifieke situatie raad ik je aan om contact op te nemen met onze supportafdeling. Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
wimdijkman 2 november 2018 (#2174)

Ik ben niet accoord met de factuur. Ik had per abuis infodijkmanadministraties.com geactiveerd en heb deze dezelfde dag geannuleerd. Ik ga hier dus niet voor betalen. Crediteren 8,99+5,00 van infodijkmanadministraties.com. Ik dacht dat het mijn emailadres was. info@dijkmanadministraties.com

0
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2018 (#2067)

@studiomatch

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. We raden je daarom aan om je bericht naar onze supportafdeling te sturen. Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
studiomatch 12 oktober 2018 (#2065)

Beste,

Ik heb mijn IBAN veranderd op de account pagina. Nu zou automatische incasso wel moeten lukken. Er was bij jullie een IBAN bekend die niet meer bestond.

Met vriendelijke groet, Marlo van Gils

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op