Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Mijn STACK is vol

Ondanks de grote hoeveelheid opslagruimte van je STACK, kan deze toch volraken. Wat doe je als dit gebeurt? In dit artikel leggen we uit wat je opties zijn.

 


Ruimte vrijmaken

De makkelijkste manier om ruimte vrij te maken is het verwijderen van mappen en bestanden. Door je mappen en bestanden te sorteren op grootte zie je snel welke items het meeste ruimte innemen. Na het verwijderen worden ze eerst verplaatst naar de prullenbak, waar de items uiterlijk 31 dagen blijven staan voor ze permanent verwijderd worden en de ruimte vrijkomt. Je kunt de prullenbak desgewenst vroegtijdig legen om de ruimte eerder vrij te maken. In dit artikel lees je hoe je de webapp gebruikt om items te verwijderen en de prullenbak te legen.

 

Let op! Door de manier waarop STACK werkt kan het na het legen van de prullenbak nog enkele uren tot zelfs dagen duren voor de ruimte wordt vrijgegeven. Als je een bericht stuurt via je controlepaneel, dan versnellen we dit graag voor je.

Upgrade je STACK

Wil je geen bestanden verwijderen maar heb je toch meer ruimte nodig? Lees hier hoe je jouw STACK upgradet naar een grotere tier. Alternatief is het ook mogelijk om een extra STACK te bestellen naast je bestaande STACK.

 



In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je ruimte vrijmaakt op je STACK.

Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze supportafdeling.

Wil je dit artikel bespreken met andere gebruikers? Laat dan een reactie achter!

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
amandes 28 juni 2021 (#6070)

Heb dat ook allemaal gedaan werk5e niet. En ik vind dat prullenbak gezeur zo achtelijk. Zo dom is men toch niet!!!!

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4723)

@genisys, kun je dit feature request een like geven? Op die manier kunnen we de interesse hiervoor beter in kaart brengen.

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4722)

@abrouwer, dat komt erg nauwkeurig. Wil je hiervoor contact opnemen via een bericht in je controlepaneel?

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4721)

@jhenneveld, mogelijk heb je een quotum ingesteld. Dit kun je controleren door in te loggen via de webinterface, rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, op Gebruikers te klikken en te kijken of er voor jouw gebruiker iets staat in de kolom Limiet.

0
genisys 1 augustus 2020 (#4620)

ik zou graag een optie willen zien dat ik de tijds duur van de prullenbak kan instellen, in mijn geval is 30 dagen te lang. aangezien ik mijn stack gebruik voor dagelijkse backups. en die wil ik 30 dagen behouden. maar door de prullenbak moet ik elke 10 dagen mijn prullenbak legen.

0
abrouwer 19 mei 2020 (#4419)

Stack heeft een bestandslocatie aangemaakt op mijn systeem schijf (C:/) en deze zit nu vol. Hoe kan ik de bestandslocatie van de te synchroniseren bestanden op mijn laptop aanpassen van C:/gebruikers naar D:/ ??

0
jhenneveld 12 april 2020 (#4300)

Mijn stack is voor 57% in gebruik, maar krijg toch bij het synchroniseren van bestanden via de desktopapplicatie de foutmelding "Onvoldoende schijfruimte op de server voor sommige uploads". Het totaal van de bestanden, dat ik wil synchroniseren, is niet groter dan de nog beschikbare serverruimte. Graag uw reactie.

0
Felix Smit Admin 30 maart 2020 (#4225)

@thevault, ik heb je een bericht gestuurd via je controlepaneel!

0
thevault 15 maart 2020 (#4183)

ik zit op 93 procent volgens de web interface. 946 gig vd 1000 en toch krijg ik melding dat er niet genoeg ruimte is wanneer ik een bestand wou uploaden. ik gebruik ook expandrive om via webdavs het te mounten als netwerk drive. in explorer wordt het weergegeven als een drive van 946 gig terwijl het eerder werd weergegeven als 0.99 tb. hulp is welkom

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op