Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Mijn diensten zijn geblokkeerd

Wij zullen diensten nooit zonder reden blokkeren, maar er kunnen verschillende redenen zijn waarom je diensten en in bepaalde gevallen je controlepaneel / account geblokkeerd zijn. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met:

In bovenstaande voorbeelden sturen wij altijd meerdere berichten voor tot een blokkade wordt overgegaan. Wij zullen je hier te alle tijden een bericht over sturen naar het bij ons bekende e-mailadres.

Het is mogelijk dat je de betreffende berichten onverhoopt niet meer hebt, of meer informatie wilt over de blokkade. In dat geval kun je altijd een bericht sturen vanuit je controlepaneel via de knop 'Contact' of de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina.


Blokkade opheffen

Wanneer de oorzaak van een blokkade is verholpen kan deze altijd opgeheven worden.

  • Bij een betalingsachterstand wordt na het voldoen van de openstaande facturen de blokkade automatisch opgeheven.
     
  • Bij abusemeldingen kun je een verzoek tot deblokkade naar onze supportafdeling sturen vanuit je controlepaneel via de knop 'Contact' of de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina. Het is belangrijk daarin te melden welke maatregelen zijn genomen om het abuseprobleem te verhelpen.

Let op: Uit veiligheids- en privacy overwegingen kunnen wij geen inhoudelijke informatie over facturen of diensten delen in reactie op een e-mail. Wij kunnen dan namelijk niet verifiëren of wij met de rechtmatige eigenaar te maken hebben.

Om die reden zullen wij alleen deze informatie delen wanneer er contact wordt opgenomen vanuit het beveiligde controlepaneel.

Heb je een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 28 mei 2018 (#1340)

@kvermeulen

Ai, dat is vervelend! Deze plek is echter bedoeld om over dit artikel te discussiëren. Voor jouw situatie kun je het beste contact opnemen met onze supportafdeling.

Je kunt hen benaderen via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

0
kvermeulen 27 mei 2018 (#1338)

Dag transip.

Ik heb een fout gemaakt en www.thesilentcenter.eu is opgezegd, ik wil dit terug draaien, hoe doe ik dat.

Of kunnen jullie dat voor mij recht zetten, ik kan hem niet op nieuw kopen.

groetjes Katja (06-81309238)

0
Nick Brouwer Admin 7 mei 2018 (#1218)

@oscarkooi

Zou je hiervoor een bericht kunnen sturen via de 'Neem contact op' knop onderaan deze pagina? Op die manier kunnen we dit voor jouw specifieke situatie nakijken. Alvast bedankt!

0
Nick Brouwer Admin 11 december 2017 (#476)

@ikbenjorrit

Wij helpen je hier uiteraard graag bij! Om dit te kunnen doen, is het van belang dat je onze supportafdeling een bericht stuurt. Je kunt dit doen door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken, of de knop 'Contact' in je controlepaneel.

Via die weg kunnen we je van inhoudelijke informatie voorzien betreffende jouw specifieke situatie.

0
ikbenjorrit 11 december 2017 (#475)

Geachte,

Graag wil ik mijn facturen nu betalen. Ik zie dat ineens al mijn openstaande facturen niet zijn afgeschreven, maar wel betaald op een en al dezelfde datum (Vandaag). Kan ik alsnog betalen? Ik kan dat nu gelijk doen, namelijk!

Vriendelijke groet,

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op